Garantie & klachten

Garantie
Wij bieden standaard 3 maanden garantie op al onze refurbished producten op een aantal nieuwe producten zit een standaard garantie van 6 maanden of 12 maanden. Daarnaast hebben is het bij ons mogelijk om de garantie uit te breiden naar 6 of 12 maanden. Deze opties komen terug op onze productpagina’s.

Heeft u toch nog een vraag met betrekking tot de garantie van het aangekochte product, neem dan contact op met info@itgigant.nl of telefonisch via 0174-226048.

Wij als IT Gigant zullen proberen om eerst u probleem telefonisch of per mail op te lossen.

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@itgigant.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Laatste artikelen


Garantie &Amp; Klachten - It Gigant

Wat is een goede laptop voor studenten?

Garantie &Amp; Klachten - It Gigant

De waarheid achter refurbished elektronica

Garantie &Amp; Klachten - It Gigant

Gratis Windows 10 of 11 installatie tijdens onze Zomer Actie!

Wat Is Refurbished Eigenlijk En Waarom Zou Je Er Voor Kiezen?

Wat is refurbished eigenlijk en waarom zou je er voor kiezen?